به لحظه لحظه این روزهای سرخ قسم ، که بوی سبز ترین فصل سال می آید سی خرداد
سي خرداد هشتاد و هشت ، سرخ ترین روز جنبش سبز مردم ایران
بچه ها دقت کنید : حتی اگه تظاهرات روزچهارشنبه طرفداران کودتا میلیونی هم بود هیچ ارزشی نداره
دیدم بعضی از دوستان از الان به این فکرن که تو تظاهرات طرفدارای کودتا که قراره فردا انجام بشه کسی شرکت نمیکنه و ... از این حرفا . اما خبر دارم که برا شلوغ کردن تظاهرات فردا تدارک وسیعی دیده شده . اعزام نیروهای بسیج ادارات و بچه مدرسه ایها و انتقال اتوبوسی مزدوران از شهرستانها و روستاهای دور و نزدیک به تهران .حالا خودتون بگید .ا ین تجمع ارزش داره . به خدا هر یک نفر از سبزها که جلوی باتوم و گلوله میاد شعار میده به اندازه 1000 نفر از این مواجب بگیرامی ارزه.حکومتی که نتونه با امکانات وسیعی که داره حداق چندصدهزار نفر از طرفداراشو جمع کنه مرده . اینو گفتم که اگه یه موقع فردا دیدید تظاهرات خیلی گسترده است اعتماد به نفستون رو از دست ندید و نا امید نشید . خدا با ماست
نظرات (8)
در ۱۰:۱۷ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته...

به نظر من کسی از خونه بیرون نره

 
در ۹:۵۵ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته...

درود به تو دوست خوبم

ما باید باور داشته باشیم که می تونیم, این کشور مال ماست, وطن ماست, هر چند سالهاست توی وطنمون بیگانه ایم, اینکه اتوبوس اتوبوس آدم بیارن و با سلام و صلوات و تمامی امکانات زرت و پرت کنن که هنر نیست,

امید تنها چیزیه که تو این سالهای سیاه برامون مونده, این امیده که ما رو مثل برادر کنار هم جمع می کنه.

ایمان داشته باشیم و از هیچ چیز نترسیم.

فرانکلین می گه : کسی که جونش رو بیشتر از آزادی دوست داشته باشه, لیاقت آزادی رو نداره

خدا با ماست

درود به شرف همه شما

 
در ۱۰:۰۲ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته...

درود به تو

امید تنها چیزیه که نتونستن ازمون بگیرن, از دستش نمی دیم,

ایمان داریم به اینکه ایران میهن ماست نه اون عرب پرست های به همه چیز, هر چند سالهای سیاهی رو دیدیم, توی وطنمون بیگانگی کشیدیم, اما نمی نشینیم.

درود به شرفتون همرزمان

maars

 

سلام. از نظر من و ما ارزشی نداره مسلما. اما اونا می خوان ازین تظاهرات استفاده ابزاری کنن برای سرکوب بیشتر. می خوان خشونت هاشون رو توجیه کنن. ما باید دست به کار شیم و دی وی دی درست کنیم از صحنه های جنایت و تو همه شهرستان های کوچک و مناطقی که فقط و فقط به تلویزیون دسترسی دارن پخش کنیم. شرمنده که من عضو بالاترین نیستم بتونم مثبت بدم تو بالاترین. در نهایت می تونم فقط یه خواننده باشم.

 
در ۱۰:۵۰ قبل‌ازظهر, Blogger Unknown نوشته...

اصلا عجله لازم نیست. عجله خواست حکومت است. - قسمت اول

علائم نشان میدهد سلسله اعصاب حکومت جائر بهم ریخته است.
با سلام
اين اولين بار نيست تلویزیون شعار مرگ بر موسوی و مرگ بر کروبی و دشنام به هاشمی را پخش میکند . ضرغامي و بيت رهبري مستاصل به اين نتيجه خاص رسيده اند و ديروز هم توسط اژه اي، متجاوز آدمکش اين شعار را از تلويزيون پخش کردند.
بيخود نيست که برادران لاريجاني قاط زده اند. بيخود نيست امثال محسن رضايي همه آمارهاي نکبت را فراموش کرده و به پرت و پلاگويي افتاده. ملت در روز 13 آبان، 16 آذر ، تاسوعا و خصوصا عاشورا کاري کرد کارستان و مستقيم زد به ريشه فساد در کشور يعني خود خامنه اي . شما همه فرصتهای رژیم را به تهدیدی برای او بدل کرده اید.

مرگ بر يزيد و مرگ بر خامنه اي ها در قالب شعارهاي اصيل ملي مذهبي و انقلاب 57 اونجاهاشونو بدجوري سوزونده غافل از اينکه سبوي رهبري شکسته و پيمانه اش ريخته شده است.

در اين روزهاي بعد عاشورا تمام سعي آنها با نبش قبر گزينشي کلام امام خميني و مونتاژ فيلمهاي قديم و جديد اين بوده که وصله هاي وابستگي به خارج و منافق بودن و ... موسوي و کروبي و خيل عظيم مردم را مطرح کنند تا به آن بهانه بين امام و ياران امام فاصله بندازند و بعد بتوانند آنها را کم هزينه تر از دور خارج کنند. کم هزينه از اين لحاظ که سوابق اسلاميت، انقلابي گري و سلامت مالي و توانايي علمي عمده زندانيان حجت الاسلام خامنه اي از ايشان و حاکمان فعلي در بيت رهبري و دولت روشنتر است!!

امام بارها بخاطر موسوي خامنه اي را ضايع کرد. امام بارها از کيفيت و کارايي صانعي ذکر به ميان آورده و در مقابل تيم شوراي نگهبان کساني مثل جنتي و يزدي را سوسک کرده است. پس حتما کار دروغ سازي ضرغامي خيلي با دشواري مواجه است.
بهر حال همين حالا کم نيستند کساني که خود يا بچه هايشان در نمايش دولتي براي حمايت از امام حسين و عاشورا حضور دارند که مجبور بوده اند(هر مدرسه اي بايد دو تا اتوبوس پر بفرسته ميدون انقلاب - ناهار و حقوق و ... هم سرجاش و اصلا مهم نبوده طرف معلمه يا دانش آموز يا اوليا!!) و اگه فردا جنبش سبز اعلام همايش کنه با جون ودل ميايند و از شهادت و تهديدات ولي فقيه جائر قاتل نمي ترسند و بيت خراب خامنه اي از همين ميترسد.

تو رودربايستي انداختن افراد، متلک به هاشمي و مراجعي که حرف دل آنها را تکرار نمي کنند و مصاحبه هاي صبح تا شام افرادي که ذينفعند و ميترسند جنبش سبز هم يک خلخالي ديگر داشته باشه بيمورد نيست!!
مانده اند چه کنند احمدي مقدم و دادستان وعده هاي برخورد سخت ميدهند چون به اين نتيجه رسيده اند که بالاتر از سياهي رنگي نيست، بايد منتظر ماند و ديد دلنگراني آنها از همراهي نظاميان با جنبش سبز چقدر بجاست.؟ بهرحال آنقدر نگران هستند که اوباشهايشان را فرستادند جلوي منازل مراجع و ترساندنشان تا کلامي در حمايت از حجت الاسلام خامنه اي بگويند. جالب آنکه بيشترشان بجاي حمايت از رهبر بي درايت نادان از عاشورا و حداکثر اصل ولايت فقيه حمايت کردند(البته شرطهايشان را هم به رهبر تحميل ميکنند).

 
در ۱۰:۵۱ قبل‌ازظهر, Blogger Unknown نوشته...

قسمت دوم

يقينا به گوش علما هم رسيده است که بسياري از بانوان سبز چادري و محجبه تر از حاميان رهبر بوده اند و بسياري نيز از مردان نيز رزمندگان و جانبازان جنگ و بسيجيان اصيلي بوده اند که به پرداخت هاي خامنه اي و قراردادهاي سپاه آلوده نشده اند و از اينروست که صداوسيماي دولتي حتي اگر بتواند بعضي از عوام با دروغسازي گولمالي کند نمي تواند اين افراد را خيلي خام کند.


آخر اينکه ما صبرمان زياد است و تو بازي شما شرکت نمي کنيم و برنامه خودمان را داریم شما امروز راهپیمایی ترتیب دادید و البته طول میکشه تا بفهمید بنفع ما کار کردید ولی ما عجله ای برای اقدام مشابه نداریم با توجه به وضع اقتصادی ای هم که برای ملت ثروتمند ایران ترتیب دادید و مردم هشتشون گرو نهشونه سراغ اعتصاب هم نمیریم تا شما دلتون از آسیب دیدن قشر ضعیفتر معترضین خنک نشه و راه یارگیریتون محدودتر شه(شاه هم اگه روش ماکیاولی شما را بلد بود شاید نمیذاشت وضع مردم اونقدر خوب شه که کارگرها هم بتونند چندماه اعتصاب را تحمل کنند).
فعلا بترسید برای 22 بهمن. ما در اين شش ماه مردم کل کشور را با فیلم اعتراضات و جلسات مردمی آگاه و آگاهتر کرده ايم و با دستگيري موسوي و کروبي و تعطيلي روزنامه ها از پا نمي نشينيم 30 سال سوار بودید بذار بشه 30 سال و چند ماه.

از مدارس بپرسيد ببينيد حالا بچه ها هم ميدانند شما چه جنايتهايي کرده ايد، حالا بچه ها هم ميفهمند وقتي تلويزيون ميگه "به عاشورا توهين شده" منظور اينه که مردم شعارداده اند "خامنه اي قاتله". يا اينکه "جنبش سبز از خارج دستور ميگيره" بدين معني است که ملت گفته اند "ما اهل کوفه نيستيم پشت يزيد بايستيم"!! و ... توی اتوبوس دیدم پیرمردی گفت خدا اینارو رو لعنت کنه که روز عاشورا زدن و رقصیدند و دیدم 5 نفر دورشو گرفتند و طوری توضیح دادند که این از توطئه های بیت آقاست که فکر کنم دفعه بعدی هم تجمع باشه او هم در کنار ما خواهد بود . دست مریزاد

اميدواریم رهبر متکبر در پيشگاه خدا و ملت توبه کند. از فضولي و جنگ افروزي در کشورهاي ديگر دست بردارد. کوتوله هاي ذاتي مثل تيم احمدي نژاد را بر ملت و نخبگانش تحميل نکند. ثروت کشور را خرج ساخت بمب اتم نکند و برود درسش را ادامه دهد شايد آيت الله هم شد! رسانه ها را آزاد کند و قاتلان و متجاوزان را هرچند از بيتش باشند به دادگاه عادله بفرستد. از دين استفاده ابزاري نکند و به امثال ضرغامي ياد بدهد که بابا مردم عوام هم بيشتر از مديران راديو تلويزيون ميفهمند و اين کارناوال سازي از روز عاشورا و دست بردن در تاریخ از طریق سریالها یا دعوت از مطروطان ملت را کنار بگذارد

 
در ۱۰:۵۵ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته...

گلهای نازنین!
چرا باید اعتماد به نفستان را از دست بدهید، مگر نه این است که آنها امکان جمع شدن در جایی مشخص را دارند و شما ندارید؟
هیچکس امروز به این موضوع توجه نمیکند، که شما به اجبار پراکنده میشوید......
هر روز دعایتان میکنم!

 
در ۱۲:۴۳ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته...

دکتر شریعتی : در عجبم از مردمی که در زیر شلاق ظلم و ستم زندگی میکنند و بر حسینی میگریند که خود آزاده زیست

 

ارسال یک نظر

منو