به لحظه لحظه این روزهای سرخ قسم ، که بوی سبز ترین فصل سال می آید سی خرداد
سي خرداد هشتاد و هشت ، سرخ ترین روز جنبش سبز مردم ایران
تشکر از کاربران فهیم بالاترین به دلیل بی اعتنایی به لینکهای ضد مذهبی
حدود 2 ماه پیش مطلبی از وبلاگ خودم تو بالاترین لینک کردم با این عنوان " ارسال لینکهای ضد مذهبی خواسته یا ناخواسته کمک به کودتاچیان است " اونروز نظرات موافق و مخالف زیادی پای اون لینک ثبت شد و نمیدونم تا چه حد در هدف خودم موفق بودم . اما متاسفانه ارسال لینکهای تکراری و بی خاصیت در مورد تعداد زنان پیامبر و سن عایشه و تعداد روزهای آفرینش آسمانها و زمین و . . . همچنان ادامه داشت تا ماجرای خیمه شب بازی عکس آیت الله خمینی و هتک حرمت خیالی روز عاشورا پیش اومد . خوشبختانه از اون موقع تعداد لینکهای ضد مذهبی که داغ میشن خیلی خیلی کمتر شده که نشانه درایت و موقعیت شناسی بر و بچه های بالاترینه . دوستان عزیز ! توجه کنید : روشن کردن جامعه در مورد خرافات دینی – البته به زعم دوستان – در حال حاضر تحت الشعاع هدف اصلی یعنی سرنگونی حکومت فاسد جمهوری اسلامی است .از طرفی جدا شدن بخش زیادی از مذهبیون از این حکومت در زمان کوتاه 30 سال به یک معجزه شباهت دارد . خواهش می کنم به احترام خون شهیدانمان کاری نکنید که توده مذهبی مردم دوباره به آغوش هیولای جمهوری اسلامی بازگزدند .
نظرات (2)
در ۱۲:۵۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته...

az shoma khehesh mikonam baraye rowshanshdanetan
i-ghoran ra ba hartafsiri ke doost darid ba deghat bekhanid makhsoosan soorehye altahri ra

2.ketab haye aghaye doktor shja aldin shafa ra makhsoosan Pas az 1400 sal va ketabe 23 sal va .....ke dar inter ham mojood ast ra bavasvas va deghte kame bekhanid baadan be haelaye mazahab fekr konid.pirooz bashid

 
در ۶:۵۲ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته...

بچه ها متشکریم. در این زمانه که جمهوری اسلامی می خواهد برای جنبش سبز نیز شرایط دهه 60 را ایجاد و با آماده کردن افکار عمومی سرکوب شدیدی راه بیندازد، این حرکت های شما واقعا باعث تشکر فراوان است. ای کاش در سایت دنباله نیز این کار انجام می گرفت، چون رفته رفته دارد تبدیل به منبع خبری 20:30 می شود.

 

ارسال یک نظر

منو