به لحظه لحظه این روزهای سرخ قسم ، که بوی سبز ترین فصل سال می آید سی خرداد
سي خرداد هشتاد و هشت ، سرخ ترین روز جنبش سبز مردم ایران
بچه ها دقت کنید : موضوع چهارشنبه سوری مسئله بودن یا نبودنه
بچه ها دقت کنید : اگر چهارشنبه سوری خبری نشه به جرات میشه گفت از جنبه خیابونی جنبش دیگه اثری نخواهیم دید . جنبش سبز نیاز فوری به یک حرکت روحیه بخش داره . تمام شواهد نشون میده که کودتاچیها خودشونو آماده کردن اگه چهارشنبه سوری آروم بود تیر خلاص رو بزنن و برن سر وقت موسوی و کروبی . عباراتی مثل : چشم فتنه کور شد ، ملت حرف نهایی را زد ، فتنه گران تنها شده اند و ... نشون میده که خامنه ای و احمدی نژاد پر رو شدن و نیاز به مداوای اساسی دارن . البته هنوز برنامه مشخصی برا چهارشنبه سوری اعلام نشده . من خودم فکر میکنم چهارشنبه سوری بهترین موقع برای اجرای ایده تظاهرات برق آساست . به این معنی که تو هر محل و خیابون و کو چه یه عده بیان آتیش روشن کنن و عکس خامنه ای رو بندازن توش و چند دقیقه هم شعار بدن . ما پیروزیم چون خدا با ماست .
نظرات (2)
در ۴:۰۴ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته...

سلام مهدی جان من هم می‌خوام تو این تظاهرات شرکت کنم ولی‌ هنوز نمیدونم با خودم نارنجک و اینا بیارم یا گلوله تخم مرغی یا اینکه اصلا هیچی‌ نیارم چون تو ۲۲بهمن خیلی‌ بازرسی و دستگیری دیدم و احساس می‌کنم چهارشنبه سوری هم بازرسی زیاد باشه نظر تو چیه؟

 
در ۶:۱۹ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته...

آره به خدا خیلی پررو شدن، حالا دیگه متهمین رو باقل وزنجیر میارن دادگاه!! به قول مادربزرگم حیارو خوردن آبرو رو تف کردن!اگه بتونن 4 شنبه سوری هم مثل 22بهمن کنترلمون کنن حسابی یکه تاز میشن، پس نترسین نترسین ما همه با هم هستیم

 

ارسال یک نظر

منو