به لحظه لحظه این روزهای سرخ قسم ، که بوی سبز ترین فصل سال می آید سی خرداد
سي خرداد هشتاد و هشت ، سرخ ترین روز جنبش سبز مردم ایران
حجاریان به قتل ندا اعتراف کرد
برای مشاهده تصویر بزرگتر اینجا را کلیک کنید

خیلی وقت بود وبلاگمو ول کرده بودم . با اینکه یه زمانی تو بلاگفا برا خودم برو بیاییی داشتم و یک هفته متوالی آمار بازدیدکننده هام از روزی هزار نفر هم بیشتر میشد تا بالاخره وبلاگمو حذف کردن . اما از یه جایی بی خیال شدم ، نمیدونم چرا . چند وقت پیش تو اوج افسردگی از فجایع اخیر رفتم پشت کامپیوتر ، فتوشاپو اجرا کردم ، یه حس عجیبی بهم دست داد . مث فیلمای سینمایی بود که یه جنگجویی سالهاست سلاح رو کنار گذاشته وقتی اون رو دوباره تو دستش میگیره با یه آهنگ حماسی و . . . وقتی این کار رو آماده کردم تازه از خودم پرسیدم مگه هنوز وبلاگم کار میکنه . آدرس رو زدم و دیدم آره . اما پسوردم چی بود . یکی دو ساعت کلنجار رفتم تا بالاخره اون هم پیدا شد و این هم نتیجه کار . با این خواهش از دوستانی که عضو بالاتربن هستند اگه از کارم خوششون اومد بهش امتیاز بدن و یه دعوتنامه هم برام بفرستن .
نظرات (6)
در ۱:۴۱ بعدازظهر, Anonymous raha نوشته...

سلام-ممنونم از حضورتون-...

 
در ۴:۱۲ قبل‌ازظهر, Anonymous اثسشئ نوشته...

سلام.عالی بود عزیز دل.من هنوزم چند وقت یکبار کارهاتو مرور میکنم

 
در ۴:۳۴ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته...

کارت خلاقانه است. فقط مواظب باش بر و بچه های کیهان ندزدنت. به افرادی مثل تو جهت تولید خبر خیلی نیاز دارند.
اگه عضو بالاترین شدی برای من هم دعوتنامه بفرست. نا مردا برای من نمی فرستند!
mane444@hotmail.com

 
در ۵:۰۶ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته...

سلام

به کارتون ادامه بديد...

توي facebook
لينک بزاريد تا مردم بيان...

اون کار رجبعلي بوش خيلي مشهور هست ...

 
در ۶:۴۵ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته...

سلام کارات عالیه
من خودم فتوشاپ کارم و میدونم همیشه اونی که ایده ش متفاوت و جذاب باشه برندس ازت میخوام ول نکنی ادامه بده اونقدر ادامه بده که وقتی توی اینترنت روزنامه کیهان سرچ میکنی کارای تو بیاد نه روزنامه اصلی
دمت گرم
تشکر

 
در ۶:۵۰ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته...

راستی یادم رفت بگم خواهشا زیر کارات آدرس وبلاگتو ننویس از یه امضای دیگه استفاده کن چون ممکنه فیلترت کنن مرسی

 

ارسال یک نظر

منو