به لحظه لحظه این روزهای سرخ قسم ، که بوی سبز ترین فصل سال می آید سی خرداد
سي خرداد هشتاد و هشت ، سرخ ترین روز جنبش سبز مردم ایران
اندر فواید ترور
در شرایط بن بست کامل چه باید کرد ؟
بهتر است که ابتدا به این سوال پاسخ داده شود : آیا شرایط فعلی بن بست کامل است ؟ بیایید بدون اینکه دستاوردهای بزرگ انقلاب سبز ملت ایران تا امروز را نادیده بگیریم با خودمان صادق باشیم.
در مقابل تمام این جنایتهایی که انجام شد و هنوز ادامه دارد چه باید کرد ؟
راهپیمایی می کنید : بعدر از تجمع های شورانگیز 8 مرداد چه تجمع موفق دیگری برگزار شده ؟ در راهبرد جدید نیروهای امنیتی هر مکانی که توسط آزادیخواهان به عنوان مکان تجمع اعلام گردد باید طوری توسط نیروهای رنگ و وارنگ پر شود که دیگر جایی برای ایستادن یک نفر هم نباشد ، تا چه برسد به راهپیمایی !
انتخابات را تحریم می کنید : از هم اکنون میتوان جشن بزرگ حضور 60 الی 70 درصدی ملت همیشه در صحنه را در هر انتخاباتی تضمین شده دانست . حوزه های رای گیری خلوت است ! میتوان چند حوزه را به صورت ساختگی شلوغ کرد و فیلم و عکس گرفت . حتی میتوان از فیلمهای آرشیوی انتخابات قبلی استفاده کرد . به همین سادگی !
باز هم در انتخابات شرکت می کنید : میخواهید با شرکت در انتخابات بعدی و رای دادن به کاندیدای اصلاح طلبان مخالفت خود را ابراز کنید ؟ متاسفانه باز هم از احساسات پاک شما سوء استفاده شده ، چون نتیجه انتخابات از قبل مشخص است . البته اگر از این به بعد افراد غیر خود فروخته ( نمیگویم غیر خودی) اجازه کاندیدا شدن پیدا کنند.
در سفرهای استانی به استقبال ا.ن و خ.ر نمیروید : خودتان هم بهتر میدانید که امکانات ترابری سپاه توان جابجایی صدها هزار نفر در عرض یک روز یا کمتر را دارد . علاوه بر این همیشه افرادی به خصوص در بین طبقات پایین پیدا می شوند که نمی توانند بر وسوسه ملاقات نزدیک با افراد مشهور غلبه کنند.
از قدرتهای خارجی درخواست حمله یا تحریم اقتصادی ایران را دارید : کسی را سراغ دارید که بتواند بی پروا چنین درخواست مفتضحانه ای را مطرح کند؟ حتی درخواست منطقی سرکار خانم عبادی مبنی بر تحریم سیاسی هم با شل کردن سر کیسه بی اثر می شود .
دو شاخه اطو را راس ساعت معینی به برق می زنید؟ با این کار فقط اسباب خنده و مضحکه کیهان و رجانیوز شده اید .
پولها را از بانک بیرون می کشید و یا تبدیل به ارز می کنید : باید پولها را کجا نگه داشت ؟ زیر بالش ؟ داخل لحاف . چند نفر را سراغ دارید که زیانهای مادی و خطرات امنیتی ناشی از نگهداری پول نقد در خانه را پذیرا شوند ؟
اس ام اس را تحریم می کنید ؟ مثل اینکه یادتان رفته شرکت مخابرات با اختیار خودش به مدت یک ماه اس ام اسها را قطع کرد پس باکی از ضرر و زیان احتمالی آن ندارد . به قول مدیر عامل همراه اول تازه سود هم کردیم ! اصولا شرکتهای دولتی ایران به دلیل بهره مندی از پول لایتناهی نفت هرگز دچار ضرر و زیان نمی شوند .
کالاهایی را که از تلویزیون تبلیغ می شوند تحریم می کنید : همان قضیه پول نفت که گفتم اینجا هم صادق است .
( بیخود نیست نفت را به عنوان دشمن اصلی دموکراسی در ایران معرفی کرده اند )
تلویزیون نگاه نمی کنید : اصولا اخبار تلویزیون را برای آدمهای عاقلی مثل شما پخش نمی کنند . جامعه هدف اخبار تلویزیونی قشر محروم فرهنگی جامعه و طرفداران نظام هستند که تلویزیون را خواهند دید و دروغهای آن را هم باور خواهند کرد .
منتظر اشتباهات و درگیریهای درونی خود حکومت می مانید : آیا با اما و اگر و امید و آرزو میخواهید با این هیولا به مقابله برخیزید .
پس چه باید کرد ؟
ترور! تعجب نکنید . در شرایط سیاسی فعلی ایران اگر سوژه ها درست انتخاب شوند یک ترور حساب شده و هدفمند بسیار اثرگذار است . می گویم حساب شده زیرا تجربه تاریخی ثابت کرده یک ترور نامناسب میتواند به استحکام پایه های دیکتاتوری کمک کند . مثلا ترور نافرجام شاه در سال 1327 فصل تازه ای را در دیکتاتوری این مرز و بوم گشود حتی برخی حکومتها به دست عمال خودشان ترورها و بمب گذاریهای ساختگی ترتیب میدهند تا به این بهانه آزادیخواهان را سرکوب کنند . اما ترور رزم آرا به دست فداییان اسلام تاثیر غیر قابل انکاری در ملی شدن صنعت نفت برجای گذاشت . همچنین به یاد آورین ترور معاون دادستان تهران در همین 4 سال پیش .
تردید نمیتوان داشت که ترور عملی است غیر اخلاقی . اما سوال اینجاست : آیا عرصه سیاست در ایران اخلاقی است ؟ به قولی آیا شما حاضرید با یک کرگدن پای میز شطرنج بنشینید ؟!عوام فریبی و توده گرایی هم عملی غیر اخلاقی است . اما آیا در همین انتخابات اصلاح طلبان به درستی از همین روشها استفاده نکردند . چه باید کرد وقتی رقیب صحنه بازی را اینگونه ترتیب داده . آیا عاقلانه ترین کار این نیست که از سلاح خودش علیه خودش استفاده کنیم ؟البته تاکید میکنم سوژه ها باید از بین کسانی انتخاب شوند که به ضدیت با مردم مشهور باشند و به صورت مستقیم یا غیرمستقیم دستشان به خون آلوده باشد .
بحثم را با یک مثال به پایان می برم . آقای خاتمی سیاستمداری اخلاق گراست و به همین دلیل 8 سال رئیس جمهور تدارکاتچی و تشریفاتی بود ( موسوی هم اگر به حقش می رسید و رئیس جمهور میشد چنین سرنوشتی داشت ) در همان ابتدا دو وزیر را به شکلی شبه قانونی حذف کردند و او هیچ عکس العملی نشان نداد . آیا با استفاده از امکانات وسیع وزارت اطلاعات او نمیتوانست 2 نفر از مخالفان تابلودار خود را به صورت غیر رسمی حذف نماید ؟ ! آیا در آن صورت سرنوشت اصلاحات آنگونه بود که همه دیدم ؟( دوستان عزیز که این مطلب رو میخونید ، لطفا نظر دادن فراموش نشه ، از پست قبلی ام 900 نفر بازدید کردن ، ولی فقط 4 نفر کامنت گذاشتن ، ظلمه به خدا !! )
نظرات (4)
در ۵:۲۱ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته...

You are the real MAN. I like your idea in some way, but who would do that? do you know any group or person which people accept them and can do that one?
I believe, first we have to do some thing which bring all people in the street especially people in the other provinces and cities.
Second, we should not release some of them such as Mortazavie, Taeb, or so on in the easy way like Terror. we need them to confess about their crimes again people, and torture them after victory.

All the Best,

Ali

 
در ۱۱:۱۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته...

man ham ba aksare nazarate shoma movafegham
amma ye soal pish miad ke che kasi!! bayad koshte shavad
va digar in ke che kasani hazeran in riske bozorg ra anjam bedahand
nemishe ke poshte pc beshini va noskhe bepichi????

 
در ۱۱:۳۶ قبل‌ازظهر, Blogger mehdi نوشته...

پاسخ به علی : دوست عزیز از توجه شما سپاسگزارم . خیلی از مطالبی که تو وب منتشر میشه فقط ارائه یک پیشنهاد به منظور نقد و تحلیله . اما افراد زیادی هستن که به راحتی و بدون عذر شرعی و انسانی میشه شر کثیفشون رو از رو زمین کم کرد . در کامنت اول به اسامی 2 نفر اشاره شده

 
در ۱:۱۰ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته...

سلام برادر مهدی ماکیاولی
شما ها نبودین از آزادی و دموکراسی و ... رف می زدید حالا هدف وسیله رو توجیه کرد؟

 

ارسال یک نظر

منو